داخل سال ۱۳۹۶، واردات انواع خودروهای اجنبی بوسیله ایران ممنوع شد. با اغماض دوونیم سال از این تصمیم ناگهانی، تولیدکنندگان تویی ثابت کردند اقتدار لازم برای پاسخ بوسیله نیازهای راسته کشور ۸۱ میلیون نفری ما را ندارند. تحریمهای اجنبی درون سال ۱۳۹۷ همچنین سودا با دیگر کشورها را دچار مشکل کرد تا وابستگی صنعت خودروسازی ایران به مواد مقدماتی بیش ازپیش اثبات شود. درنتیجهی این وضعیت، بسیاری از محصولات ساخت داخل با اسکان تولید مواجه شدند و تیراژ مدلهای قدیمیهمچنین کاهش یافت. از اواسط سال ۱۳۹۷، تکثیر تقاضا در میدان شدت گرفت و نرخها اضافه یافت. حالا غالب مردم ایران خودرو صفرکیلومتر را نه با مرام کاربردی شخصی، بلکه با هدف تصرف منفعت از تنخواه گذاری پیش سودا میکنند. از دیدگاه عامه ی مردم، آزادسازی واردات خودرو نیکوترین گونه برای گشایش این وضعیت است و میتواند مقدارها را به سرعت کاهش دهد.
چقدر طول میکشد تا واکسن کرونا تولید شود؟ بازدید : 1139
پنجشنبه 21 اسفند 1398 زمان : 0:54